Laatste nieuws over de herinrichting

Elke twee weken zitten afgevaardigden van de Frans Hals Buurtvereniging en de ondernemersvereniging om tafel met het projectteam dat over de herinrichting gaat.

We geven advies over hoe de buurt actiever betrokken kan worden en welke onderwerpen leven in de buurt. Dit heeft  geresulteerd in twee werkgroepen die zich buigen over resp. Klimaat & Groen, en Ruimtegebruik. Deze maand zijn er enkele sessies  met de ontwerper om belangrijke punten aan te geven.

Wil je meer weten over deze werkgroepen of meedoen, zie dan de eerdere berichten op onze site: Klimaat & Groen en Ruimtegebruik

Wil je meer weten over wat besproken is in het overleg met de buurtvereniging, ondernemersvereniging en het projectteam? Kijk dan naar de notulen op onze website.