De kwestie: Ruimtegebruik

Wij maken ons zorgen dat er veel te weinig capaciteit wordt ingetekend voor fietsen en scomba’s (bakfietsen/scooters). Dat kan tientallen procenten van de openbare ruimte schelen. En hoe zorgen we voor genoeg loopruimte, mede gelet op de vele terrassen en geveltuinen in deze buurt? Wat moeten de minimale breedtes van het looppad zijn? Welke minimale wegbreedtes houden we aan bij 30 km-straten?
Hierover wordt een inhoudelijk online sessie belegd tussen vertegenwoordigers uit de buurt en de ontwerper en andere stakeholders van de gemeente. Wil je hierover je gedachten kwijt? Laat het weten via contact@franshalsbuurtvereniging.nl. Note: het gaat hierbij dus om buurtbrede oplossingen, de mogelijke individuele uitwerkingen hiervan komen in de straatsessies aan de orde.

De eerste sessie vindt plaats in eerste helft januari, mocht er een vervolgsessie nodig zijn dan vindt deze plaats in de tweede helft januari.

2 Responses

Add a Comment