ALV dinsdag 14 juni 20.00

Graag nodigen we je uit voor de algemene ledenvergadering op dinsdag 14 juni 20.00.
  • De belangrijkste aanleiding voor deze alv is het nieuwe coalitieakkoord dat bepaalt dat de tijdelijke uitbreiding van horecaterrassen permanent wordt tenzij er sprake is van overlast. Dit coalitieakkoord is nog niet verder uitgewerkt. Toch lijkt het ons juist in dit stadium verstandig om met elkaar te bespreken of wij hier vanuit de vereniging iets van (moeten) vinden, en zo ja of actie geboden is.
  • Ook kan iedereen die wil zich tijdens de alv kandidaat stellen voor het bestuur van de vereniging. Er zijn nu maar twee bestuursleden terwijl het er eigenlijk minstens drie moeten zijn.

De vergadering vindt online plaats via Teams. De Teams-link en de volledige agenda worden a.s. zondag rondgemaild.

Noteer dinsdag 14 juni 20.00 svp vast in je agenda!