Ideeën gevraagd voor de Buurtkamer!

Op Quellijnstraat 62, waar voorheen een kinderopvang zat (en dáárvoor een buurthuis), wordt een buurtkamer ingericht. De invulling van deze buurtkamer is nog niet volledig ingevuld; buurtbewoners worden van harte uitgenodigd om met ideeën te komen!

De buurtkamer wordt opgezet door Stichting Prisma en Team ED. Prisma zet zich in voor mensen met een licht verstandelijke beperking, Team ED, is een sociaal uitzendbureau voor ervaringsdeskundigen.

Samen zetten zij de buurtkamer op. Er zullen activiteiten zijn die speciaal voor de doelgroepen van Prisma en Team ED zijn. Maar saarnaast willen ze heel graag dat het een buurtkamer van de hele buurt wordt. Waar iedereen zich welkom voelt om even binnen te lopen en mee te doen met verschillende activiteiten. Van cursussen tot sociale activiteiten tot repetieruimtes… zeg het maar! Heb jij een suggestie? Reageer dan onder dit artikel, zodat we elkaar kunnen inspireren.

Reageer je liever per mail en/of wil je rechtstreeks in contact worden gebracht met de initatiefnemers van de Buurtkamer, mail dan naar contact@franshalsbuurtvereniging.nl.

One Response

Add a Comment