Save the date: ALV dinsdag 30 maart

Graag nodigen we je uit voor de algemene ledenvergadering op dinsdag 30 maart om 20.00. We gaan dan uitgebreid in op de herinrichting en er komen ook andere verenigingszaken aan de orde.

Kijk op de verenigingssite voor het nieuwe ontwerp, de toelichtende presentatie en achterliggende stukken. In de loop van volgende week ontvang je de agenda en alle praktische informatie om deel te nemen.

De ALV vindt plaats na de online buurtpresentatie van het nieuwe ontwerp op zaterdag 27 maart 15.30–16.00 en vóór de sessies per straat op donderdagavond 1 april. Je ontvangt hiervoor een uitnodiging van de gemeente per post; alle informatie over deze twee bijeenkomsten is ook te vinden op www.amsterdam.nl/franshalsbuurt.

Noteer dinsdag 30 maart 20.00 s.v.p. vast in je agenda.