Neem deel aan de Algemene Ledenvergadering op 18 januari

Maandag 18 januari vindt online de eerste Algemene Ledenvergadering plaats. Dan staat het participatietraject voor de herinrichting op de agenda en is er gelegenheid voor vragen en discussie. En dan wordt het bestuur gekozen. De vereniging is opgericht met een tijdelijk bestuur, dat treedt af en plaats maakt voor het ‘echte’ bestuur.  Op de ledenvergadering wordt ook een toelichting gegeven over de activiteiten van de vereniging.

De vergadering start om 20.00 en uiterlijk 21:15 start de rondvraag.

Om zo goed mogelijk antwoord te kunnen geven op vragen: stuur ze als het kan vooraf op. Vragen via: contact@franshalsbuurtvereniging.nl

Vanwege de RIVM-restricties is deze vergadering alleen online te volgen, via Microsoft Teams. Alle leden ontvangen enkele dagen vooraf de Teams deelnamegegevens, maar bijgaand alvast een agenda placeholder (openen + opslaan).